Alla inlägg under februari 2010

Av Caroline Björklund - 28 februari 2010 21:20

Ja nu är det inte ens 2 veckor kvar, börjar kännas riktigt pirrigt och spännande! Igår började jag fundera på t ex vilka skor jag ska ha med mig och uhm 10 par klackskor kanske är lite för mycket eller (A).. Pappa frågade mig om det går att bygga ut väskan - det vore något!

Nu har jag biljetter och pass redo, försäkringen på G och så ska jag förmodligen in och skriva på "activity agreement" imorgon. Allt börjar bli verklighet alltså och ja det är bara att hänga på. Ingen resfeber än så länge iaf hehe!



Av Caroline Björklund - 17 februari 2010 21:20

Nu är det iaf bestämt att jag den 16 mars flyger från Göteborg till Skopje och kommer sedan spendera 9 månader där. Snacka om att blev verkligt nu - det ska bli så otroligt roligt!

Nu är det bara att börja fundera på vad som behöver göras, inhandlas och packas inför dagen med stort D. Så mycket nya tankar, funderingar, förhoppningar men jag vill inte ta itu med dem än - jag vet att jag ska åka men vill ännu inte inse det riktigt än..inte för att jag inte vill åka utan jag vill njuta av sista tiden hemma innan jag byter hemort resten av 2010 som knappt börjat.

Denna chans jag fått att få uppleva det här äventyret kommer jag alltid vara evigt tacksam för - tack!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Spenderar 9 månader som volontär i Skopje, Makedonien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards