Direktlänk till inlägg 17 februari 2010

Go´kväll Sverige

Av Caroline Björklund - 17 februari 2010 21:20

Nu är det iaf bestämt att jag den 16 mars flyger från Göteborg till Skopje och kommer sedan spendera 9 månader där. Snacka om att blev verkligt nu - det ska bli så otroligt roligt!

Nu är det bara att börja fundera på vad som behöver göras, inhandlas och packas inför dagen med stort D. Så mycket nya tankar, funderingar, förhoppningar men jag vill inte ta itu med dem än - jag vet att jag ska åka men vill ännu inte inse det riktigt än..inte för att jag inte vill åka utan jag vill njuta av sista tiden hemma innan jag byter hemort resten av 2010 som knappt börjat.

Denna chans jag fått att få uppleva det här äventyret kommer jag alltid vara evigt tacksam för - tack!


 
 
Ingen bild

Nenne:)

20 februari 2010 12:52

Jag tycker det är hel ofattbat att du ska åka..Men ändå så kommer du få uppleva och se så mycket nya saker carro! Så jag hoppas att du kommer få den superbra ''där nere''!;) tusen kramar din syster

 
Ingen bild

Maja

17 maj 2010 13:44

ÅH! Jag är så avundsjuk! Har läst hela din blogg nu. Visste inte att du hade nån men nu ska jag spara adressen. Önskar att jag inte varit så snabb med hind och lägenhet när jag va 15.. Lite sent att tänka på nu närman har sitt jobb och sitt ansvar:p

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Björklund - 18 augusti 2010 12:39

Som vanligt har mitt bloggande gått åt pipsvängen, det är verkligen inte my coup of tea so to say. Jag har precis kommit tillbaka till Skopje efter 3underbara veckor hemma i Sverige.    Innan jag for hann jag med ett antal resor till bland annat ...

Av Caroline Björklund - 10 juni 2010 15:34

Nya resemål hela tiden, nu senast har det blivit Novi sad i Serbien och annars i Skopje med en utflykt till Skopje Zoo, bilder finns på fejjan ^^   Om två veckor blir det nog Kosovo efter ett väldigt försenat födelsedagsparty från min sida och he...

Av Caroline Björklund - 28 maj 2010 13:04

Livet går vidare här nere, allt rullar på med nya äventyr varje dag, ingen dag är den andra lik, såklart både på gott och ont ^^ Jag har hunnit med att anpassa mig väldigt bra till kulturen här nere och har redan en bästis - Jordgubbsmannen som ...

Av Caroline Björklund - 30 april 2010 19:15

Jag har alldeles för mycket för mig på dagarna här och hemma fungerar knappt internet så nå uppdatering har det blivit dåligt av på senaste, beklagar.   Ni kan följa det jag gör för tillfället på http://evs.kreaktiv.mk och bloggen som är kopplad ...

Av Caroline Björklund - 7 april 2010 17:15

Lördagmorgon började med uppstigning 9.45 för att bege sig till den närliggande bazaren, ett stort hus fullt med människor som säljer färska grönsaker och frukt, jag älskar´t! Det är så kul att gå där och kolla på allt och välja och vraka bland allt ...

Presentation


Spenderar 9 månader som volontär i Skopje, Makedonien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards