Direktlänk till inlägg 10 juni 2010

OJOJ

Av Caroline Björklund - 10 juni 2010 15:34

Nya resemål hela tiden, nu senast har det blivit Novi sad i Serbien och annars i Skopje med en utflykt till Skopje Zoo, bilder finns på fejjan ^^


Om två veckor blir det nog Kosovo efter ett väldigt försenat födelsedagsparty från min sida och helgen efter det Alarm festival i Ohrid! :D

Vad man hinner med under Juli kan bli hur mycket och hur lite som helst, ska iaf försöka mig på att besöka kära Sundsvall med allt vad det betyder och efter det är möjligheterna oändliga, kanske Albanien, Montenegro och Kroatien =)


Jobbet flyter på, tråkigt bara att vi måste lämna vårat älskade hus innan den 16 juli vilket innebär att packa ihop alla tillbehörigheter igen..och flytta till en lägenhet där vi måste dela rum. Inte så intresserad av det direkt nej.

Språkundervisningen flyter på den med, bara roligare och roligare när man känner att man förstår och kan prata själv, helt otroligt! :D


Nä nu dörnar vi lite svensk musik och önskar alla studenter GRATTIS! <3


 
 
Tina på Zuntis

Tina på Zuntis

11 juni 2010 20:47

Det löser sig nog gumman! Det blir bra det också! kram och var rädd om dig!

http://www.tinic.blogg.se

 
Ingen bild

Elin

3 juli 2010 10:51

Oj kan du förstå och prata själv??? Det kan jag knappt efter 9 månader i Bulgarien =D Grymt att du är i Makedonien, har hört mycket bra om det landet!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Björklund - 18 augusti 2010 12:39

Som vanligt har mitt bloggande gått åt pipsvängen, det är verkligen inte my coup of tea so to say. Jag har precis kommit tillbaka till Skopje efter 3underbara veckor hemma i Sverige.    Innan jag for hann jag med ett antal resor till bland annat ...

Av Caroline Björklund - 28 maj 2010 13:04

Livet går vidare här nere, allt rullar på med nya äventyr varje dag, ingen dag är den andra lik, såklart både på gott och ont ^^ Jag har hunnit med att anpassa mig väldigt bra till kulturen här nere och har redan en bästis - Jordgubbsmannen som ...

Av Caroline Björklund - 30 april 2010 19:15

Jag har alldeles för mycket för mig på dagarna här och hemma fungerar knappt internet så nå uppdatering har det blivit dåligt av på senaste, beklagar.   Ni kan följa det jag gör för tillfället på http://evs.kreaktiv.mk och bloggen som är kopplad ...

Av Caroline Björklund - 7 april 2010 17:15

Lördagmorgon började med uppstigning 9.45 för att bege sig till den närliggande bazaren, ett stort hus fullt med människor som säljer färska grönsaker och frukt, jag älskar´t! Det är så kul att gå där och kolla på allt och välja och vraka bland allt ...

Av Caroline Björklund - 7 april 2010 13:23

jag undrar om det går att uppfinna något sorts alarm som gör att man kommer att man har en blogg? skulle iaf vara behövligt för mig.   ja nu har det gått många dagar sedan jag skrev sist, har haft fullt upp hela tiden så inget dåligt alls :)   ...

Presentation


Spenderar 9 månader som volontär i Skopje, Makedonien

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards